2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
توضیح تصویر کارتخوان سیار Pax D210

کارتخوان سیار Pax D210

کارتخوان سیار Pax D210

توضیحات
در خرید دستگاه پوز سیار مواردی همچون سرعت انجام تراکنش، سرعت چاپ رسید و ظرفیت باتری از مهمترین ویژگی‌های قابل توجه هستند.
این دستگاه محصول شرکت Pax Technology یکی از شرکت های پیشرو و برتر در زمینه ارائه راهکارهای پرداخت الکترونیک و تولید دستگاههای پوز در دنیا است که مدل D210 با قابلیت ها و ویژگی های متعدد یکی از گزینه های مناسب و مقرون به صرفه برای خرید می باشد.
بهره گیری از باتری لیتیومی با ظرفیت ۲۳۰۰ میلی آمپر ساعت این دستگاه را کاملا قابل اطمیان جهت استفاده های طولانی مدت و انجام تراکنش های پرتعداد نموده است که این ویژگی سبب شده تا D210 به گزینه ای مناسب برای صاحبین کالا خدمات و کسب و کارهای سیار مبدل شود. همچنین پشتیبانی از انواع فناوری های ارتباطی نظیر Bluetooth, WiFi, 3G به منظور اتصال به سایر گجت های هوشمند مانند موبایل و تبلت سازگار با سیستم عامل های اندروید و IOS و همینطور قابلیت خواندن کارت های غیر تماسی(NFC) از دیگر ویژگی های این محصول می باشد.


برچسب ها: کارتخوان سیار Pax D210 ,
قیمت: 2500000 تومان